Блог

Стартер на Пежо 206 - ремонт и смяна Стартер при дизеловите мотори Проблем с паленето на KIA Sportage Проблем с паленето на Fiat Brava Проблеми с автоматична скоростна кутия – признаци и възможни решения Проблем с палене при Рено – възможни причини и решения Проблем при палене на мерцедес C220 - стартер или алтернатор? Опел Астра - проблем с алтернатор. Къде да го ремонтирам? Проблем с Пежо 206 - гасне по време на движение Проблем с паленето на VW Polo 1.4 – стартер за смяна Причини за трудно палене през зимата при дизел Проблем с първото палене сутрин при Audi. Стартерът ли е за ремонт? Фиат Стило 1.6 16 проблем с алтернатора ли имам? Проблем със стартера на Голф 3 Проблем с алтернатора на Oпел BMW X5 проблем с паленето - стартерът ли е за смяна? Автомобилът прекъсва и пуши - от къде идва проблемът? Едва успявам да запаля колата - стартерът ли е за смяна? Проблем с тоците, колата не пали – да сменяваме ли стартера? Проблем при палене – в стартера ли е проблема? Осветлението на таблото изчезва – къде да търся проблема? Fransizkup отвари нов магазин в гр. Враца Проблеми със запалването: стартер, алтернатор, акумулатор, окабеляване Проблем със запалването: стартер или свещи за подмяна? Стартер и акумулатор: какво трябва да знаем за захранването на автомобила? Алтернатор: проблеми и смяна Акумулатор или алтернатор: Как да разберете къде е проблемът Смяна на алтернатора Проблем с електрическата верига на автомобила Диагностика на алтернатор и стартер Стартер в новите автомобили Тестване на алтернатора, преди да се смени Отстраняване на проблеми в алтернатора Стартери и алтернатори: Най-често срещани грешки при диагностика Серпентинен / пистов ремък и задвижване на алтернатора Как мога да разбера дали стартера е повреден? Какво се случва, когато ремъка на алтернатора е хлабав? Как да заменим повредения стартер? Каква може да е причината колата да спре в движение? Има контакт, но колата не пали? В стартера ли е проблема? Колата пали и после гасне – в алтернатора ли е проблема? Как да презаредите паднал акумулатор, ако алтернатора не е в изправност? Как рабти соленоида в стартера? Къде обикновено е разположен стартера? Какви са най- често срещаните причини за проблем с алтернатора? Защо алтернаторът ми презарежда? Каква е работата на алтернатора в устройството на автомобила? Как да сменим алтернатора сами Кои са най- често срещаните симптоми за неизправност в алтернатора? Какви са признаците, че стартера е за смяна? Проблем със стартера на автомобила ли имам? Как да диагностицираме проблем в алтернатора? Алтернаторът не зарежда – защо? Ремонт на стартери и алтернатори Как работи един стартер, принципи и механизъм? Какво представляват рециклираните стартери и алтернатори? Най- разпространените марки алтернатори Най - разпространените марки стартери? Стържене при палене - в стартера ли е проблема? Стартерът върти бавно, защо? Алтернаторът не зарежда на ниски обороти Алтернаторът зарежда слабо Какво представлява генератор за ток със стартер? Всики модели стартери за Рено Къде да направя проверка на алтернатора? Кои са най-добрите стартери за Ауди? Диоден блок за алтернатор – устройство и функции Какво е бендикс? Може ли стартера ни да е за смяна, ако акумулатора ни е изхабен Често ли сменяте реле на алтернатор Може ли от дългото подаване на ток на друг автомобил да изгорим релето на алтернатора Къде мога да ремонтирам диодния си блок на алтернатора? Кои части се развалят най-често в стартера? Кои части се развалят най-често в алтернатора Какви съставни части има един стартер? Какви съставни части има един алтернатор? Как да удължим живота на акумулатора си? Как да тестваме алтернаторът на колата си? Как да подберем правилното зарядно за акумулатора си? Има ли ментета при стартерите и алтернаторите и как да ги познаем? Има ли значение цената на един акумулатор за неговото качество? Дали новият стартер би могъл да издържи по-дълго време от рециклирания? Алтернаторът ми зарежда много променливо напрежение какво да правя? Ако сменя стартера трябва ли да си сменям и алтернатора Ако сменим диодния блок трябва ли да сменим и релето на алтернатора? Ако диода на алтернатора гръмне какво да правим? Диоден блок за алтернатор от къде? Шалтер за стартер - от къде? Бендикс за стартер - от къде? Как се подменя реле на стартер Какво е устройството на стартера? Приблизително колко време би могъл да бъде живота на един акумулатор? Колко често трябва да доливаме вода в акумулатора си? Може ли да бъде рециклиран акумулатора? Подценяваме ли качествата на ротора в стартера си? Правилен волтаж ли подава вашия алтернатор? Рециклираният алтернатор временно решение ли е? Роторът ми шуми, време ли е за смяна? Често ли сменяте четките на алтернатора си? Реле за алтернатор - от къде? Четки и алтернатор Можем ли да припечелим нещо от интернет продажбата на авточасти втора ръка Стартери и бендикс Стартери втора ръка или нови? Стартери автомобилни ценови листи във ФРАНСИЗКУП Най-добрите цени за нов или употребяван стартер Нетрадиционно изкуство – скулптури от авточасти Как може да изкарате повече пари от старата си кола, ако сте решили да я продавате Как да сте сигурни в новия си стар автомобил Най-добрите цени за нов или рециклиран алтернатор Четки за стартер и алтернатор - от къде? Къде е разположен алтернаторът в автомобила? Къде е разположен стартерът в автомобила? Какво е семеринг за стартер или алтернатор? Какво е ротор за стартер Какво е диоден блок за алтернатор? Ремонт на стартери и алтернатори от Fransiz Cup Откъде да намеря нов стартер ? Смяна на стартер – кога, защо и как ? Какво е алтернатор ? Какво е стартер ?

Стартери и алтернатори: Най-често срещани грешки при диагностика

Видяно: 724 пъти Публикувано на: 2017-04-28 09:37:13
Лошите диоди са често срещана причина за неизправност в алтернатора. Диодите са част от модула на токоизправителя, който преобразува променливия ток в постоянен ток. Токът, генериран от алтернатора преминава през 6 диода в модула на токоизправителя, преди да стигне до акумулатора и електрическата система. Следователно, колкото по-силен е зарядът, толкова повече се загряват диодите.

Нормалните натоварвания при зареждане няма да изгорят диодите, но рядкото шофиране и краткото каране през нощта, с включени фарове и други аксесоари на автомобила може да увеличи натоварването при зареждане и значително да съкрати живота на диодите.

Зареждането на изхода на алтернатора пада, когато диодите са в неизправност. Ако само един или два диода не работят нормално, алтернаторът все още може да произведе достатъчно ток, за да отговори на електрическите нужди на автомобила, но това количество може да не е достатъчно, за да се справи с по-високите натоварвания или да се задържи акумулаторната батерия напълно заредена. Това може да доведе до изтощаване на акумулатора с течение на времето.

Диодните повреди могат също така да позволят проникването на променлив ток в електрическата система. Променливото напрежение създава електрически "шум", който може да обърка електронните модули и цифровите връзки. Неизправният диод също може да позволи на тока да изтече от акумулатора през алтернатора, когато автомобилът не се движи.

Повреденият регулатор на напрежението може също да причини проблеми със зареждането. Някои по-стари превозни средства имат външни регулатори на напрежението, докато по-новите автомобили използват PCM верига за контрол за управление на изхода за зареждане. Вътрешно регулираните алтернатори имат малък модул, който контролира изхода за зареждане. Вътрешните регулатори на напрежението също могат да се повредят от твърде много топлина.

Най-добрият начин да се идентифицират проблемите с алтернатора е чрез провеждане на стенд тест. Проверката на стенд ще установи дали диодите и вътрешния регулатор са в изправност и така ще разберете дали алтернаторът е в състояние да произведе необходимия ток и напрежение. Ако алтернаторът се провали на някой от тестовете, то се нуждаете от нов алтернатор.

Ако резултатите от тестовете, свързани с изправността и работата на стартера и алтернатора са задоволителни, но в превозното средство отказват да работят изправно, проблемът трябва да се намира другаде. Възможно е да е налице повреда в кабелите, свързването или в PCM веригата за контрол.

Неправилната диагностика е причина №1 за ненужната смяна на алтернатора. Така че, задължително направете бенч тест, ако имате съмнения, че проблемът не е в алтернатора. Неправилната диагностика може да доведе и до ненужна смяна на стартер в добро състояние. Тестът на стенд ще покаже дали стартерът е достатъчно надежден, за да разчитате на него при запалване и дали не тегли твърде много ток.

При повреда в стартера или алтернатора, потърсете професионалното мнение на Франсизкуп. С множество сервизи из страната и онлайн магазин, предлагащ всички части за ремонта на стартери и алтернатори, както и рециклирани такива, Fransizkup ще Ви предложи качествени услуги, точна диагностика и ниски цени.