Блог

Стартер на Пежо 206 - ремонт и смяна Стартер при дизеловите мотори Проблем с паленето на KIA Sportage Проблем с паленето на Fiat Brava Проблеми с автоматична скоростна кутия – признаци и възможни решения Проблем с палене при Рено – възможни причини и решения Проблем при палене на мерцедес C220 - стартер или алтернатор? Опел Астра - проблем с алтернатор. Къде да го ремонтирам? Проблем с Пежо 206 - гасне по време на движение Проблем с паленето на VW Polo 1.4 – стартер за смяна Причини за трудно палене през зимата при дизел Проблем с първото палене сутрин при Audi. Стартерът ли е за ремонт? Фиат Стило 1.6 16 проблем с алтернатора ли имам? Проблем със стартера на Голф 3 Проблем с алтернатора на Oпел BMW X5 проблем с паленето - стартерът ли е за смяна? Автомобилът прекъсва и пуши - от къде идва проблемът? Едва успявам да запаля колата - стартерът ли е за смяна? Проблем с тоците, колата не пали – да сменяваме ли стартера? Проблем при палене – в стартера ли е проблема? Осветлението на таблото изчезва – къде да търся проблема? Fransizkup отвари нов магазин в гр. Враца Проблеми със запалването: стартер, алтернатор, акумулатор, окабеляване Проблем със запалването: стартер или свещи за подмяна? Стартер и акумулатор: какво трябва да знаем за захранването на автомобила? Алтернатор: проблеми и смяна Акумулатор или алтернатор: Как да разберете къде е проблемът Смяна на алтернатора Проблем с електрическата верига на автомобила Диагностика на алтернатор и стартер Стартер в новите автомобили Тестване на алтернатора, преди да се смени Отстраняване на проблеми в алтернатора Стартери и алтернатори: Най-често срещани грешки при диагностика Серпентинен / пистов ремък и задвижване на алтернатора Как мога да разбера дали стартера е повреден? Какво се случва, когато ремъка на алтернатора е хлабав? Как да заменим повредения стартер? Каква може да е причината колата да спре в движение? Има контакт, но колата не пали? В стартера ли е проблема? Колата пали и после гасне – в алтернатора ли е проблема? Как да презаредите паднал акумулатор, ако алтернатора не е в изправност? Как рабти соленоида в стартера? Къде обикновено е разположен стартера? Какви са най- често срещаните причини за проблем с алтернатора? Защо алтернаторът ми презарежда? Каква е работата на алтернатора в устройството на автомобила? Как да сменим алтернатора сами Кои са най- често срещаните симптоми за неизправност в алтернатора? Какви са признаците, че стартера е за смяна? Проблем със стартера на автомобила ли имам? Как да диагностицираме проблем в алтернатора? Алтернаторът не зарежда – защо? Ремонт на стартери и алтернатори Как работи един стартер, принципи и механизъм? Какво представляват рециклираните стартери и алтернатори? Най- разпространените марки алтернатори Най - разпространените марки стартери? Стържене при палене - в стартера ли е проблема? Стартерът върти бавно, защо? Алтернаторът не зарежда на ниски обороти Алтернаторът зарежда слабо Какво представлява генератор за ток със стартер? Всики модели стартери за Рено Къде да направя проверка на алтернатора? Кои са най-добрите стартери за Ауди? Диоден блок за алтернатор – устройство и функции Какво е бендикс? Може ли стартера ни да е за смяна, ако акумулатора ни е изхабен Често ли сменяте реле на алтернатор Може ли от дългото подаване на ток на друг автомобил да изгорим релето на алтернатора Къде мога да ремонтирам диодния си блок на алтернатора? Кои части се развалят най-често в стартера? Кои части се развалят най-често в алтернатора Какви съставни части има един стартер? Какви съставни части има един алтернатор? Как да удължим живота на акумулатора си? Как да тестваме алтернаторът на колата си? Как да подберем правилното зарядно за акумулатора си? Има ли ментета при стартерите и алтернаторите и как да ги познаем? Има ли значение цената на един акумулатор за неговото качество? Дали новият стартер би могъл да издържи по-дълго време от рециклирания? Алтернаторът ми зарежда много променливо напрежение какво да правя? Ако сменя стартера трябва ли да си сменям и алтернатора Ако сменим диодния блок трябва ли да сменим и релето на алтернатора? Ако диода на алтернатора гръмне какво да правим? Диоден блок за алтернатор от къде? Шалтер за стартер - от къде? Бендикс за стартер - от къде? Как се подменя реле на стартер Какво е устройството на стартера? Приблизително колко време би могъл да бъде живота на един акумулатор? Колко често трябва да доливаме вода в акумулатора си? Може ли да бъде рециклиран акумулатора? Подценяваме ли качествата на ротора в стартера си? Правилен волтаж ли подава вашия алтернатор? Рециклираният алтернатор временно решение ли е? Роторът ми шуми, време ли е за смяна? Често ли сменяте четките на алтернатора си? Реле за алтернатор - от къде? Четки и алтернатор Можем ли да припечелим нещо от интернет продажбата на авточасти втора ръка Стартери и бендикс Стартери втора ръка или нови? Стартери автомобилни ценови листи във ФРАНСИЗКУП Най-добрите цени за нов или употребяван стартер Нетрадиционно изкуство – скулптури от авточасти Как може да изкарате повече пари от старата си кола, ако сте решили да я продавате Как да сте сигурни в новия си стар автомобил Най-добрите цени за нов или рециклиран алтернатор Четки за стартер и алтернатор - от къде? Къде е разположен алтернаторът в автомобила? Къде е разположен стартерът в автомобила? Какво е семеринг за стартер или алтернатор? Какво е ротор за стартер Какво е диоден блок за алтернатор? Ремонт на стартери и алтернатори от Fransiz Cup Откъде да намеря нов стартер ? Смяна на стартер – кога, защо и как ? Какво е алтернатор ? Какво е стартер ?

Проблем с електрическата верига на автомобила

Видяно: 3729 пъти
Първият признак на проблем с алтернатора е слаб или паднал акумулатор. При по- новите автомобили, неизправност в алтернатора може да доведе не само до това автомобила да откаже да тръгне, но и до загуба на "зaдадени" данни в модула за управление на задвижването и други модули в автомобила. В някои случаи, част от тези модули могат да не възстановят нормалната си функция, след като акумулатора бъде презареден.

Изходът на зареждащата система на автомобил може да се провери с цифров волтметър, докато двигателят работи на празен ход. Системата за зареждане, която работи правилно, трябва да произвежда напрежение от около 13,5 до 14 волта при празен ход, когато светлините и аксесоарите са изключени (винаги проверявайте и спецификациите на производителя на превозното средство). При първоначално пускане на двигателя напрежението на зареждането трябва да се повиши бързо до около 2 волта над базовото напрежение на акумулатора, а след това да се намали, изравнявайки се с посоченото напрежение.

Точното напрежение на зареждане варира в зависимост от състоянието на зареждане на акумулатора, натоварването на електрическата система на автомобила и температурата. Колкото по-ниска е температурата, толкова по-високо е зарядното напрежение и обратно.
Ако изходното напрежение е ниско, алтернаторът може да бъде тестван на място, за да се види дали е добър или лош. Уверете се, че използвате правилните кабелни адаптери за устройството и че всички връзки са правилно направени. Тестовата апаратура ще провери напрежението и тока на алтернатора и също така ще търси изтичане на променлив ток, което би показало лоши диоди вътре в алтернатора.

Ако алтернаторът не се справи с тестовете, нуждаете се от нов алтернатор. Можете да използвате възможността да смените стария алтернатор с нов, с по-висока мощност, ако превозното средство е оборудвано с мегаватна аудио система или други електрически аксесоари с голямо натоварване.

Ако алтернаторът премине тестовете, проблемът не е в алтернатора, а другаде по електрическата верига - окабеляване, свързване или веригата за управление на зареждането. Съпротивлението на веригата може да се провери чрез свързване на волтметър към положителния извод на акумулатора и положителния извод на алтернатора. При работещ двигател и включени фарове, трябва да има по-малко напрежение от половин волта и в идеалния случай по-малко от една десета от волта. По-високо отчитане би означавало твърде голяма съпротива. Същото тестване може да се направи, като се използва отрицателният извод на батерията и корпусът на алтернатора, за да се провери съпротивлението.

Ако проводниците са добре, проблемът може да е в схемата за регулиране на напрежението в управляващия модул на задвижването. При много по-нови превозни средства изходът за зареждане може да варира в зависимост от условията на работа и електрическото натоварване. Проблеми с други сензорни входове или дефект в самия контролен модул може да попречат на правилното зареждане на алтернатора.

Хлабав ремък също може да е причина за проблем със зареждането.

Ако имате проблем със системата за зареждане и не можете да установите, кой е източника на тази повреда, обърнете се към Франсизкуп. С дългогодишен опит в ремонта и продажбата на рециклирани стартери и алтернатори, компанията има сервизи из цялата страна. Ще получите точна диагностика и бързо и изгодно решение на Вашия проблем