Блог

Стартер на Пежо 206 - ремонт и смяна Стартер при дизеловите мотори Проблем с паленето на KIA Sportage Проблем с паленето на Fiat Brava Проблеми с автоматична скоростна кутия – признаци и възможни решения Проблем с палене при Рено – възможни причини и решения Проблем при палене на мерцедес C220 - стартер или алтернатор? Опел Астра - проблем с алтернатор. Къде да го ремонтирам? Проблем с Пежо 206 - гасне по време на движение Проблем с паленето на VW Polo 1.4 – стартер за смяна Причини за трудно палене през зимата при дизел Проблем с първото палене сутрин при Audi. Стартерът ли е за ремонт? Фиат Стило 1.6 16 проблем с алтернатора ли имам? Проблем със стартера на Голф 3 Проблем с алтернатора на Oпел BMW X5 проблем с паленето - стартерът ли е за смяна? Автомобилът прекъсва и пуши - от къде идва проблемът? Едва успявам да запаля колата - стартерът ли е за смяна? Проблем с тоците, колата не пали – да сменяваме ли стартера? Проблем при палене – в стартера ли е проблема? Осветлението на таблото изчезва – къде да търся проблема? Fransizkup отвари нов магазин в гр. Враца Проблеми със запалването: стартер, алтернатор, акумулатор, окабеляване Проблем със запалването: стартер или свещи за подмяна? Стартер и акумулатор: какво трябва да знаем за захранването на автомобила? Алтернатор: проблеми и смяна Акумулатор или алтернатор: Как да разберете къде е проблемът Смяна на алтернатора Проблем с електрическата верига на автомобила Диагностика на алтернатор и стартер Стартер в новите автомобили Тестване на алтернатора, преди да се смени Отстраняване на проблеми в алтернатора Стартери и алтернатори: Най-често срещани грешки при диагностика Серпентинен / пистов ремък и задвижване на алтернатора Как мога да разбера дали стартера е повреден? Какво се случва, когато ремъка на алтернатора е хлабав? Как да заменим повредения стартер? Каква може да е причината колата да спре в движение? Има контакт, но колата не пали? В стартера ли е проблема? Колата пали и после гасне – в алтернатора ли е проблема? Как да презаредите паднал акумулатор, ако алтернатора не е в изправност? Как рабти соленоида в стартера? Къде обикновено е разположен стартера? Какви са най- често срещаните причини за проблем с алтернатора? Защо алтернаторът ми презарежда? Каква е работата на алтернатора в устройството на автомобила? Как да сменим алтернатора сами Кои са най- често срещаните симптоми за неизправност в алтернатора? Какви са признаците, че стартера е за смяна? Проблем със стартера на автомобила ли имам? Как да диагностицираме проблем в алтернатора? Алтернаторът не зарежда – защо? Ремонт на стартери и алтернатори Как работи един стартер, принципи и механизъм? Какво представляват рециклираните стартери и алтернатори? Най- разпространените марки алтернатори Най - разпространените марки стартери? Стържене при палене - в стартера ли е проблема? Стартерът върти бавно, защо? Алтернаторът не зарежда на ниски обороти Алтернаторът зарежда слабо Какво представлява генератор за ток със стартер? Всики модели стартери за Рено Къде да направя проверка на алтернатора? Кои са най-добрите стартери за Ауди? Диоден блок за алтернатор – устройство и функции Какво е бендикс? Може ли стартера ни да е за смяна, ако акумулатора ни е изхабен Често ли сменяте реле на алтернатор Може ли от дългото подаване на ток на друг автомобил да изгорим релето на алтернатора Къде мога да ремонтирам диодния си блок на алтернатора? Кои части се развалят най-често в стартера? Кои части се развалят най-често в алтернатора Какви съставни части има един стартер? Какви съставни части има един алтернатор? Как да удължим живота на акумулатора си? Как да тестваме алтернаторът на колата си? Как да подберем правилното зарядно за акумулатора си? Има ли ментета при стартерите и алтернаторите и как да ги познаем? Има ли значение цената на един акумулатор за неговото качество? Дали новият стартер би могъл да издържи по-дълго време от рециклирания? Алтернаторът ми зарежда много променливо напрежение какво да правя? Ако сменя стартера трябва ли да си сменям и алтернатора Ако сменим диодния блок трябва ли да сменим и релето на алтернатора? Ако диода на алтернатора гръмне какво да правим? Диоден блок за алтернатор от къде? Шалтер за стартер - от къде? Бендикс за стартер - от къде? Как се подменя реле на стартер Какво е устройството на стартера? Приблизително колко време би могъл да бъде живота на един акумулатор? Колко често трябва да доливаме вода в акумулатора си? Може ли да бъде рециклиран акумулатора? Подценяваме ли качествата на ротора в стартера си? Правилен волтаж ли подава вашия алтернатор? Рециклираният алтернатор временно решение ли е? Роторът ми шуми, време ли е за смяна? Често ли сменяте четките на алтернатора си? Реле за алтернатор - от къде? Четки и алтернатор Можем ли да припечелим нещо от интернет продажбата на авточасти втора ръка Стартери и бендикс Стартери втора ръка или нови? Стартери автомобилни ценови листи във ФРАНСИЗКУП Най-добрите цени за нов или употребяван стартер Нетрадиционно изкуство – скулптури от авточасти Как може да изкарате повече пари от старата си кола, ако сте решили да я продавате Как да сте сигурни в новия си стар автомобил Най-добрите цени за нов или рециклиран алтернатор Четки за стартер и алтернатор - от къде? Къде е разположен алтернаторът в автомобила? Къде е разположен стартерът в автомобила? Какво е семеринг за стартер или алтернатор? Какво е ротор за стартер Какво е диоден блок за алтернатор? Ремонт на стартери и алтернатори от Fransiz Cup Откъде да намеря нов стартер ? Смяна на стартер – кога, защо и как ? Какво е алтернатор ? Какво е стартер ?

Приблизително колко време би могъл да бъде живота на един акумулатор?

Видяно: 6202 пъти Публикувано на: 2015-07-11 14:22:06

Всички знаем, че както при всяка една част от автомобила, така и акумулаторът като такава, имат някаква годност. Статистически погледнато, средният живот на един акумулатор е около 4-5 години. Но в случая трябва да отбележим, че това е в зависимост от начина, по който се експлоатира от клиента.


Именно затова, ние от Франсизкуп, винаги съветваме нашите клиенти, да следват препоръките за неговото ползване и правилна експлоатация, които обикновено можете да откриете в Наръчника за експлоатация на акумулатора.


 


Важно е да бъде направено следното уточнение, а именно, че акумулаторът има номинален капацитет, който се измерва в ампер - часове. Обяснено на по-прост език, това означава, че той показва какво е количеството на електрическата енергия в него. Тази енергия се генерира и отслабва в зависимост от неговото ползване. Като при по-старите акумулатори, при правилна експлоатация, животът им може да продължи между две и две години и половина.


При съвременните, разбира се, този период е по-голям и зависи от това дали ще го използвате правилно.


 


Колкото повече време минава, толкова повече акумулаторите остаряват или се повреждат. Ако акумулаторът бъде подложен на системно разреждане и самозареждане, това определено ще скаси неговият живот. А долята чаша от чешмата с всикият този хлор в нея, би могла да доведе до неговата смърт. От друга страна, пък, до това би могло да доведе и замърсяването на елетролира с външни примеси.


 


А ето тук можете да се запознаете с това какво трябва да направите, за да осигурите максимално дълъг живот на вашия акумулатор:


 


1.Два пъти годишно, най-малко, трябва да се прави щателна проверка на заряда на вашия акумулатор с мултицет. Заедно с това, би следвало да се направи и проверка на електролита, както и да бъде долята дестилирана или дейонизирана вода.



Трябва да пестите ток при работа на автомобила. Когато той е поставен на място, без реално двигателят да е включен и слушате радио, например, или ви светят фаровете, той ще "падне".

Това е така, тъй като зареждането, без движение на автомобила, е изключително слабо или отсъства.



Никога не въртете стартера повече от седем секунди, като в това число трябва да влязат максиму 3 опита по 30 секунди. Ако колата не запали за това време, то определено имате проблем с някоя част или стартера, който трябва да отстраните.
В студените месеци е необходимо преди запалване на автомобила, да направите процедура за затопляне. 3 пъти по 4 дълги секунди (с пауза между тях), ще направят стартера ви много по-енергичен и по-лесно запалващ.
В студените месеци алтернаторът е неспособен да зареди напълно вашият акумулатор. Затова е добре, ако имате възможност да го заредите сами.
Задължително е при закупуването на нов алтернатор, той да се зареди напълно, преди експлоатация.

В случай, че го сложите просто така в автомобила ви, той ще остане не зареден до края, като в много от случаите това са само 80%. А системата от там, нататък ще приема тези 80% като пълен капацитет, които реално, няма да използвате. Това ще доведе до по-бързо изтощаване на акумулатора, а от там, до по- кратък живот.



Не оставяйте акумулатора разреден в колата при минусови температури. Това е забранено и неправилно, тъй като водата, която се намира в клетките му, при ниски температури, ще замръзне и ще ги разпука.
Винаги избирайте да закупите по-голям акумулатор, който да може да пасва на мястото, предвидено за него.

В този случай, по-високата цена за акумулатор ще си заслужава. Това е така, тъй като тя гарантира по-дълъгия му живот. Ако имате проблем със зареждането- не се притеснявайте, тъй като функцията на алтернатора е именно това – да зарежда акумулатора.