Какво представляват четките за стартер?
За да обясним какво представляват четките за стартер, то трябва да започнем от там, че в стартера съществуват, т.нар. възбудителни намотки. Те са изработени от правоъгълен меден проводник с голямо сечение. Сечението е голямо, тъй като през него трябва да протича ток под високо напрежение. Във всяка една бобина на възбудителната намотка, има няколко навивки. Те, от своя страна са изолирани помежду си с кабелна хартия. Единият край на възбудителната намотка, е свързан с изолираната клема на електродвигателя. Тя, чрез тягово реле се съединява с акумулаторната батерия. Другият край на възбудителната намотка се свързва с изолираните (положителни) четки. Четките обикновено са изработени от мед, олово, калай и графит, като най-голямото им съдържание е от мед. Добавянето на калай и олово, обикновено, се прави, за да се намали искрообразуването, с цел напрежението под четките да бъде намалено, така, че да се намали износването на колектора. Функцията на четките е да се притискат постоянно към колектора от пружини, като това им осигурява добър контакт.
При повреда в четките, отново се сблъсквате с обичайния проблем, предвиден за проблем със стартера. Именно затова, ние ви предлагаме да се свържете с нас- от Франсизкуп и да получите най-доброто обслужване и консултация.
Какви са реалните цени за един алтернатор? Ако случайно повредата се дължи на вашия алтернатор, то преди да запретнете ръкави и без особени познания, да съсипете вече съсипания автомобил, ви съветваме да се обърнете към специалисти. На пазара има много и различни сервизи, притежаващи модерно оборудване и достатъчна компетентност, за да се справят с този проблем. В противен случай е възможно един обикновен ремонт и подмяна на вече разваления алтернатор да ви създаде много главоболия, да ви загуби ценно време и средства.
Ако се доверите на специалист, ще разберете най-важното дали повредата се дължи именно на алтернатора, а не е свързана с някоя друга част от автомобила, предвидена за неговото запалване. В чести случаи проблемът се дължи на стартера, някоя друга негова част, не е изключено, също така да се държи и на самите намотки на алтернатора, акумулаторната батерия, запалителния ключ, четките и други. Вариантите за повреди именно там са многобройни, а симтомът е един и същ.
Ако проблемът, обаче, все пак се окаже в алтернатора, то тогава само след необходимата диагностика на автомобила и само специалист, би могъл да ви обясни каква е процедурата за ремонт, какви смени трябва да бъдат извършени, какъв е модела на вашия алтернатор и как за малко пари да се справите с този проблем.
В случай, че нямате сигурен сервиз, към когото да се обърнете, ви съветваме да не карате в първия срещнат. Съветваме ви, също така, да проучите пазара на фирмите в България и да видите отзивите на други потребители, с цел да намерите възможно най-качественото обслужване, гаранция и не на последно място цени и надеждност на избрания продукт.
Не си мислете, че това задължително ще извади голяма сума от джоба ви, тъй като е по-добре да имате добре и качествено свършена работа, от колкото да се налага да търсите нови сервизи, да купувате нови части и да загубите повече време в търсене.
Именно затова, с цел да ви препоръчаме и запознаем с един от лидерите на българския пазар, чиято основна дейност е именно в ремонт, диагностика, профилактика, рециклиране и продажба на алтернатори и стартери, а именно Франсизкуп.
Сред лидерите в България, чиято дейност е съсредоточена в ремонт, профилактика, диагностика, рециклиране и продажба на алтернатори и стартери е Франсизкуп.
Франсизкуп е лидер на пазара, тъй като е една от малкото фирми в България, които се занимават именно с рециклиране на вече старите и неработещи стартери и алтернатори. При използването на нашите услуги, клиентите ни не само могат да се отърват от старите, развалени части, но и могат да вземат нов на по-ниска цена.