Шалтер за стартер – от къде? Ако се интересувате от този компонент, ние от Франсизкуп можем да Ви помогнем. Ще получите професионално обслужване и информацията, от която имате нужда. Стараем се да комуникираме пълноценно с клиентите, защото когато те са наясно, правят точен избор. Ние сме доволни и Вие сте доволни.
Какво е шалтер на стартера? Компонентът може да бъде открит не само в автомобилите. В същия си вид или в почти същи се среща навсякъде. Работата му е да създава магнитно поле, което да се свърже с по-голям източник на енергия.
Характерно за частта е да разполага с кръгла метална обвивка, в която има намотка, метална пръчка и няколко на брой електрически конектори. Ролята на обвивката е да защити компонентите от корозия и повреда. Стане ли дума за автомобил или нещо, което работи на подобен принцип, този компонент е задължителен. Благодарение на него се прави връзката между електрическата система и акумулаторът на автомобила.
Как работи този шалтер?
Простота на работа е ключът към успеха. Използва с един много основен дизайн. Намотката създава стабилно и лесно предвидмо магнитно поле. Нужното количество ток не е никак голямо. Целта е намотката да се превърне в много точно настроен електро магнит. От двата края равно количество от гореспоменатите свързващи компоненти.
По-горе споменахме и за метална пръчка. Тя се намира вътре и е закрепена сравнително добре. Оставена е възможност единствено за движение напред назад. Когато токът е подаден, магнитно поле движи пръчката от единия край до другия и се получава верига. Тя от своя страна позволява всичко в системата да заработи.
В случая, когато говорим за автомобили, при активиране на запалителната система се предава ток, който преминава през шалтера и прави връзка с акумулатора. От там се взима енергията, която е нужна на колата да стартира. Не е никак сложно.
В какво се състоят проблемите му?
Оказва се, че частта сама по себе си е много надеждна и може да се разчита на нея в дългосрочен план. Това е и причината за толкова масовата и употреба. Сами виждате, че няма електрически и механични елементи. Трудно е да настъпи повреда.
Проблемите идват, когато бъде нарушена целостта на обвивката. Докато тя е наред, всичко вътре ще е сухо и няма да се счупи. Проникне ли корозията, най-често тя засяга конекторите.
Ако имате проблем с частта, то съветваме Ви да я подмените като ние ще ви предоставим висококачествен продукт, на който може да разчитате. Не допускаме части с ниско качество на изработката, а в случая то е от голяма важност.
За повече информация се свържете с нас.