Блог

Стартер на Пежо 206 - ремонт и смяна Стартер при дизеловите мотори Проблем с паленето на KIA Sportage Проблем с паленето на Fiat Brava Проблеми с автоматична скоростна кутия – признаци и възможни решения Проблем с палене при Рено – възможни причини и решения Проблем при палене на мерцедес C220 - стартер или алтернатор? Опел Астра - проблем с алтернатор. Къде да го ремонтирам? Проблем с Пежо 206 - гасне по време на движение Проблем с паленето на VW Polo 1.4 – стартер за смяна Причини за трудно палене през зимата при дизел Проблем с първото палене сутрин при Audi. Стартерът ли е за ремонт? Фиат Стило 1.6 16 проблем с алтернатора ли имам? Проблем със стартера на Голф 3 Проблем с алтернатора на Oпел BMW X5 проблем с паленето - стартерът ли е за смяна? Автомобилът прекъсва и пуши - от къде идва проблемът? Едва успявам да запаля колата - стартерът ли е за смяна? Проблем с тоците, колата не пали – да сменяваме ли стартера? Проблем при палене – в стартера ли е проблема? Осветлението на таблото изчезва – къде да търся проблема? Fransizkup отвари нов магазин в гр. Враца Проблеми със запалването: стартер, алтернатор, акумулатор, окабеляване Проблем със запалването: стартер или свещи за подмяна? Стартер и акумулатор: какво трябва да знаем за захранването на автомобила? Алтернатор: проблеми и смяна Акумулатор или алтернатор: Как да разберете къде е проблемът Смяна на алтернатора Проблем с електрическата верига на автомобила Диагностика на алтернатор и стартер Стартер в новите автомобили Тестване на алтернатора, преди да се смени Отстраняване на проблеми в алтернатора Стартери и алтернатори: Най-често срещани грешки при диагностика Серпентинен / пистов ремък и задвижване на алтернатора Как мога да разбера дали стартера е повреден? Какво се случва, когато ремъка на алтернатора е хлабав? Как да заменим повредения стартер? Каква може да е причината колата да спре в движение? Има контакт, но колата не пали? В стартера ли е проблема? Колата пали и после гасне – в алтернатора ли е проблема? Как да презаредите паднал акумулатор, ако алтернатора не е в изправност? Как рабти соленоида в стартера? Къде обикновено е разположен стартера? Какви са най- често срещаните причини за проблем с алтернатора? Защо алтернаторът ми презарежда? Каква е работата на алтернатора в устройството на автомобила? Как да сменим алтернатора сами Кои са най- често срещаните симптоми за неизправност в алтернатора? Какви са признаците, че стартера е за смяна? Проблем със стартера на автомобила ли имам? Как да диагностицираме проблем в алтернатора? Алтернаторът не зарежда – защо? Ремонт на стартери и алтернатори Как работи един стартер, принципи и механизъм? Какво представляват рециклираните стартери и алтернатори? Най- разпространените марки алтернатори Най - разпространените марки стартери? Стържене при палене - в стартера ли е проблема? Стартерът върти бавно, защо? Алтернаторът не зарежда на ниски обороти Алтернаторът зарежда слабо Какво представлява генератор за ток със стартер? Всики модели стартери за Рено Къде да направя проверка на алтернатора? Кои са най-добрите стартери за Ауди? Диоден блок за алтернатор – устройство и функции Какво е бендикс? Може ли стартера ни да е за смяна, ако акумулатора ни е изхабен Често ли сменяте реле на алтернатор Може ли от дългото подаване на ток на друг автомобил да изгорим релето на алтернатора Къде мога да ремонтирам диодния си блок на алтернатора? Кои части се развалят най-често в стартера? Кои части се развалят най-често в алтернатора Какви съставни части има един стартер? Какви съставни части има един алтернатор? Как да удължим живота на акумулатора си? Как да тестваме алтернаторът на колата си? Как да подберем правилното зарядно за акумулатора си? Има ли ментета при стартерите и алтернаторите и как да ги познаем? Има ли значение цената на един акумулатор за неговото качество? Дали новият стартер би могъл да издържи по-дълго време от рециклирания? Алтернаторът ми зарежда много променливо напрежение какво да правя? Ако сменя стартера трябва ли да си сменям и алтернатора Ако сменим диодния блок трябва ли да сменим и релето на алтернатора? Ако диода на алтернатора гръмне какво да правим? Диоден блок за алтернатор от къде? Шалтер за стартер - от къде? Бендикс за стартер - от къде? Как се подменя реле на стартер Какво е устройството на стартера? Приблизително колко време би могъл да бъде живота на един акумулатор? Колко често трябва да доливаме вода в акумулатора си? Може ли да бъде рециклиран акумулатора? Подценяваме ли качествата на ротора в стартера си? Правилен волтаж ли подава вашия алтернатор? Рециклираният алтернатор временно решение ли е? Роторът ми шуми, време ли е за смяна? Често ли сменяте четките на алтернатора си? Реле за алтернатор - от къде? Четки и алтернатор Можем ли да припечелим нещо от интернет продажбата на авточасти втора ръка Стартери и бендикс Стартери втора ръка или нови? Стартери автомобилни ценови листи във ФРАНСИЗКУП Най-добрите цени за нов или употребяван стартер Нетрадиционно изкуство – скулптури от авточасти Как може да изкарате повече пари от старата си кола, ако сте решили да я продавате Как да сте сигурни в новия си стар автомобил Най-добрите цени за нов или рециклиран алтернатор Четки за стартер и алтернатор - от къде? Къде е разположен алтернаторът в автомобила? Къде е разположен стартерът в автомобила? Какво е семеринг за стартер или алтернатор? Какво е ротор за стартер Какво е диоден блок за алтернатор? Ремонт на стартери и алтернатори от Fransiz Cup Откъде да намеря нов стартер ? Смяна на стартер – кога, защо и как ? Какво е алтернатор ? Какво е стартер ?

Правилен волтаж ли подава вашия алтернатор?

Видяно: 41771 пъти

Един от най-често задаваните въпроси от нашите клиенти е: „Колко волта трябва да има на клемите на акумулатора, ако зарежда нормално алтернатора и влияе ли се от това, ако е разреден?“ Отговорът, на който се крие в една от предишните теми, за които вече бяхме писали, а именно- заряда на акумулатора. Само ще припомним, че при нормален и здрав акумулатор, обикновено, когато премерите неговия волтаж, напрежението трябва да бъде между 13,8 до 14,4 волта. Всичко под или над тези допустими граници, оказват някакъв проблем. А именно- проблеми в алтернатора, в диотите, четките, а понякога, дори в самия акумулатор или неговите клеми. В крайна сметка, ако нямате подходящо устройство за индентифициране на проблема, то най-вероятно ще се наложи да закарате вашия автомобил в подходящ за целта сервиз, където да бъдат извършени необходимите тестове и проверки. Само след действително установяване на проблема, ще можете да го отстраните. Както най-вероятно вече знаете, алтернаторът е елемет, който спомага за генерирането на енергия в автомобила, което служи за неговото движение и безпроблемна работа. В случай, че това напрежение не е достатъчно, най-вероятно първо ще го усетите по светлините на таблото. А след това, ще забележите неизправността в останалата част на автомобила. До какво биха довели по-високите проценти в напрежението? За да отговорим на този въпрос нека да го съпоставим така: Представете си, че имате купа за вода от 250 мл, но в нея се опитвате да налеете 1 л. вода. След като започнете да изливате течността в купата, очевидно е, че тя няма да се побере. Същото се случва и когато волтажът е по-голям от по-горе посочените стойности. Акумулаторната батерия е възможно да прегрее. И това го твърдим съвсем сериозно и отговорно. До какво биха довели по-ниските стойности в напрежението? Случвало ли ви се е да ви се разкачи клема по време на движение?! За тези, на които не им се е случвало, ще обясним така. Когато няма проводник, който да подава напрежение и/или когато акумулаторът е за смяна, съответно напрежението е недостатъчно. От там, разбира се, може да се наложи да ви бъде подаден допълнителен ток, тъй като светлините вероятно ще са слаби, таблото- няма да свети и най-вече, ще потеглите и запалите вашия автомобил много, много трудно. При движение, ако напрежението спадне в неподходящ момент, може да сте обречени да останете на мястото, на което сте стигнали. А това, от своя страна винаги би могло да ви докара големи главоболия. Особено, ако бързате за работа или за раждането на бъдещето ви дете. Имаме предвид, че в случай на по-ниски или по-високи стойности при замерване, то най-вероятно проблемът не търпи отлагане. И в никакъв случай не се опитвайте да го разрешите сами. Без необходимите познания в областта, тъй като по този начин, бихте могли да докарате много по-големи проблеми на вашия автомобил, които след това да ви струват скъпо. Винаги трябва да имате предвид следното: Ако не извършите необходимите тестове на вашия алтернатор, няма как да сте сигурни точно на какво се дължи проблема. За тази цел трябва да намерите специално оборудван сервиз. Именно затова ние винаги препоръчваме да се възползвате от услугите на Франсизкуп, които освен, че могат да извършат прегледа на вашия алтернатор, биха могли да набавят и нови части при проблеми с него.