Блог

Стартер на Пежо 206 - ремонт и смяна Стартер при дизеловите мотори Проблем с паленето на KIA Sportage Проблем с паленето на Fiat Brava Проблеми с автоматична скоростна кутия – признаци и възможни решения Проблем с палене при Рено – възможни причини и решения Проблем при палене на мерцедес C220 - стартер или алтернатор? Опел Астра - проблем с алтернатор. Къде да го ремонтирам? Проблем с Пежо 206 - гасне по време на движение Проблем с паленето на VW Polo 1.4 – стартер за смяна Причини за трудно палене през зимата при дизел Проблем с първото палене сутрин при Audi. Стартерът ли е за ремонт? Фиат Стило 1.6 16 проблем с алтернатора ли имам? Проблем със стартера на Голф 3 Проблем с алтернатора на Oпел BMW X5 проблем с паленето - стартерът ли е за смяна? Автомобилът прекъсва и пуши - от къде идва проблемът? Едва успявам да запаля колата - стартерът ли е за смяна? Проблем с тоците, колата не пали – да сменяваме ли стартера? Проблем при палене – в стартера ли е проблема? Осветлението на таблото изчезва – къде да търся проблема? Fransizkup отвари нов магазин в гр. Враца Проблеми със запалването: стартер, алтернатор, акумулатор, окабеляване Проблем със запалването: стартер или свещи за подмяна? Стартер и акумулатор: какво трябва да знаем за захранването на автомобила? Алтернатор: проблеми и смяна Акумулатор или алтернатор: Как да разберете къде е проблемът Смяна на алтернатора Проблем с електрическата верига на автомобила Диагностика на алтернатор и стартер Стартер в новите автомобили Тестване на алтернатора, преди да се смени Отстраняване на проблеми в алтернатора Стартери и алтернатори: Най-често срещани грешки при диагностика Серпентинен / пистов ремък и задвижване на алтернатора Как мога да разбера дали стартера е повреден? Какво се случва, когато ремъка на алтернатора е хлабав? Как да заменим повредения стартер? Каква може да е причината колата да спре в движение? Има контакт, но колата не пали? В стартера ли е проблема? Колата пали и после гасне – в алтернатора ли е проблема? Как да презаредите паднал акумулатор, ако алтернатора не е в изправност? Как рабти соленоида в стартера? Къде обикновено е разположен стартера? Какви са най- често срещаните причини за проблем с алтернатора? Защо алтернаторът ми презарежда? Каква е работата на алтернатора в устройството на автомобила? Как да сменим алтернатора сами Кои са най- често срещаните симптоми за неизправност в алтернатора? Какви са признаците, че стартера е за смяна? Проблем със стартера на автомобила ли имам? Как да диагностицираме проблем в алтернатора? Алтернаторът не зарежда – защо? Ремонт на стартери и алтернатори Как работи един стартер, принципи и механизъм? Какво представляват рециклираните стартери и алтернатори? Най- разпространените марки алтернатори Най - разпространените марки стартери? Стържене при палене - в стартера ли е проблема? Стартерът върти бавно, защо? Алтернаторът не зарежда на ниски обороти Алтернаторът зарежда слабо Какво представлява генератор за ток със стартер? Всики модели стартери за Рено Къде да направя проверка на алтернатора? Кои са най-добрите стартери за Ауди? Диоден блок за алтернатор – устройство и функции Какво е бендикс? Може ли стартера ни да е за смяна, ако акумулатора ни е изхабен Често ли сменяте реле на алтернатор Може ли от дългото подаване на ток на друг автомобил да изгорим релето на алтернатора Къде мога да ремонтирам диодния си блок на алтернатора? Кои части се развалят най-често в стартера? Кои части се развалят най-често в алтернатора Какви съставни части има един стартер? Какви съставни части има един алтернатор? Как да удължим живота на акумулатора си? Как да тестваме алтернаторът на колата си? Как да подберем правилното зарядно за акумулатора си? Има ли ментета при стартерите и алтернаторите и как да ги познаем? Има ли значение цената на един акумулатор за неговото качество? Дали новият стартер би могъл да издържи по-дълго време от рециклирания? Алтернаторът ми зарежда много променливо напрежение какво да правя? Ако сменя стартера трябва ли да си сменям и алтернатора Ако сменим диодния блок трябва ли да сменим и релето на алтернатора? Ако диода на алтернатора гръмне какво да правим? Диоден блок за алтернатор от къде? Шалтер за стартер - от къде? Бендикс за стартер - от къде? Как се подменя реле на стартер Какво е устройството на стартера? Приблизително колко време би могъл да бъде живота на един акумулатор? Колко често трябва да доливаме вода в акумулатора си? Може ли да бъде рециклиран акумулатора? Подценяваме ли качествата на ротора в стартера си? Правилен волтаж ли подава вашия алтернатор? Рециклираният алтернатор временно решение ли е? Роторът ми шуми, време ли е за смяна? Често ли сменяте четките на алтернатора си? Реле за алтернатор - от къде? Четки и алтернатор Можем ли да припечелим нещо от интернет продажбата на авточасти втора ръка Стартери и бендикс Стартери втора ръка или нови? Стартери автомобилни ценови листи във ФРАНСИЗКУП Най-добрите цени за нов или употребяван стартер Нетрадиционно изкуство – скулптури от авточасти Как може да изкарате повече пари от старата си кола, ако сте решили да я продавате Как да сте сигурни в новия си стар автомобил Най-добрите цени за нов или рециклиран алтернатор Четки за стартер и алтернатор - от къде? Къде е разположен алтернаторът в автомобила? Къде е разположен стартерът в автомобила? Какво е семеринг за стартер или алтернатор? Какво е ротор за стартер Какво е диоден блок за алтернатор? Ремонт на стартери и алтернатори от Fransiz Cup Откъде да намеря нов стартер ? Смяна на стартер – кога, защо и как ? Какво е алтернатор ? Какво е стартер ?

Четки за стартер и алтернатор - от къде?

Видяно: 16583 пъти

Ако акумулаторът на вашия автомобил не се зарежда или, ако светлината на таблото отговаряща за него свети постоянно, то четките на алтернатора или стартера може да са за смяна.


Четки за стартер и алтернатор от къде? Ние от Франсизкуп предлагаме голям асортимент от четки за стартери и алтернатори. Може да ни откриете в офисите ни в Бургас, Пловдив, София и Варна. Също така може да изпратите запитване и през нашия уеб сайт.


Четките на алтернатора са доста трайни, някои от тях минават стотици хиляди километри. Това е така, защото те имат нужда от много малко електричество, колкото да захранват ротора. Освен това, пръстените на ротора, върху които минават четките, са доста гладки. Износването е минимално. Четките се правят от графит. Четките се намират в задната част на алтернатора и са доста трудни за намиране, при някои алтернатори дори не се виждат въобще.


 


Как да проверим дали четките са за смяна? На първо място трябва да отбележим, че няма друг 100%-ов начин да проверим това, освен да разглобим алтернатора и да проверим четките индивидуално. Методът, който ще посочим включва замерването на волтажа на автомобила в няколко различни състояние. Трябва да се уверите, че регулаторът на волтажа е изправен, защото ако не е, симптомите са идентични. Да минем по-същество.


Отворете и застопорете капака. Запалете колата и я оствете така за малком за да загрее. С трябва да свържете вашия волтметър към акумулатора на колата. Сега трябва да направите няколко замервания:1. При запалена кола и без включени допълнителни консуматори, волтметърът трябва да показва 14,2 волта. Ако резултатът е по-малко от 13 волта, то четките може да са за подмяна. 2. Включете светлините на автомобила и нещо друго, което изисква доста енергия. Волтажът измерен с волтметърът трябва да е 13 волта, ако е под 12, то има индикация за проблем. 3. Накарайте някого да седне в колата и да вдигне до 2 хиляди оборота. Замерването с уреда трябва да покаже увеличение на волтажа. Ако виждате около 14 волта, то всичко е наред. Ако има по-малко повишение или никакво, то четките може да са проблемни.


Четките на стартера се намират на различни места, според това какъв комутатор е поставен в частта. Ако той е цилиндричен, като при динамото, четките ще се допират до страничната стена. При другия тип комутатори имаме плосък диск на външния край, като четките се допират до него.


Ако искате да направите проверка на четките на стартера, просто трябва да се доберете до тях и да разберете с каква дължина са. В упътването към автомобила ви трябва да има информация, какво износване може да си позволите преди смяна. Общото правило е, че трябва да имате четки с дължина от поне 8 милиметра, след водача. Всичко по-малко от това говори за нужда от смяна.