Често ли сменяте релето на алтернатора си?
Ако отговорът на този въпрос е положителен, то тогава трябва да знаете, че това е един от най-често срещаните проблеми, при някои от по-старите модели автомобили. Подобна повреда, обикновено се дължи на неизправности като: повреждане на намотките, намаляване или увеличаване на луфтовете между контактите,обгаряне на контактите, или пък на тези между котвата или сърцевината.

За съжаление, в тези случаи едва ли собственоръчното справяне с възникналата повреда са добро решение, особено, ако нямате необходимите за целта познания в областта или техника, която да докаже (чрез диагностика на автомобила ви), че проблемът се дължи именно на това. Както много често пъти и преди сме споменавали, възникналите повреди в алтернатора, понякога се характеризират с едни и същи „сипмтоми“, ала повредата може да се дължи на неизправност в някоя друга част от вашия алтернатор. Именно затова ви препоръчваме да се обърнете към сервиз или специалист, който да е квалифициран в тази област. Само човек с необходимото познание или сервиз, биха могли да ви консултират правилно и да ви кажат от какво се нуждае вашия автомобил. В случай, че имате известни познания в областта, бихте могли и сами да проверите показанията на реле-регулатора. Това става чрез използването на амперметър, с контролна лампа. В други случаи, този при този проблем, можете да проверите и какво е състоянието на акумулаторната батерия на вашия автомобил. В случай, че нямате проблем в релето, то стрелката на амперметъра по време на работа на двигателя на автомобила ви, с включени фарове и напълно заредена акумулаторна батерия, ще се намира в близост до нулата, вероятно изместена към страната на зареждането. Ако , обаче, амперметъра показва силен и постоянен заряд, мака и вашият акумулатор да е зареден, то това със сигурност е един от признаците, които говорят за неизправност в реле-регулатора. Друг начин за проверяване на заряда е чрез използването на пробна лампа, като обикновено единият проводник на лампата, се съединява с тялото на този на алтернатора, а другият проводник, съответно с клемата. Разбира се, както при обикновена проверка за напрежение, в случай, че то е правилно и всичко във вашия автомобил протича нормално, лампата ще свети нормално.
Ако желаете да смените вашия реле-регулатор, то винаги можете да се обърнете към специалистите и сервизите на Франсизкуп. За целта ще получите качествено и съвестно обслужване от нашите специалисти и сервизи. При поръчка от нашите магазини, ние ще се погрижим вашата част да пристигне възможно най-скоро при вас. За това, не губете време. При посещение на нашата онлайн платформа, ще се запознаете с нашите услуги и ще можете да отправите запитване към нас.